אולפן הקלטות וסינגלים לרדיו

אתי אבן חיים

יוצרת מוכשרת אשר מנגנת על גיטרה, מלחינה, כותבת ושרה את שיריה. החומרים כפי שתשמעו (בקרוב) מושפעים בעיקר מחו"ל. כמו שניתן להבין אתי שרה ויוצרת באנגלית. עד היום עבדתי עם עם אתי על מס' דמואים ולאחרונה התחלנו לעבוד על הסינגל הראשון של אתי שאמור לראות אור בשבועות הקרובים...ממש כאן !

מעט מהדברים שאתי מספרת על עצמה:


"בת 28 מקרית גת, כרגע סטודנטית למדעי המדינה ויחב"ל. התחלתי לכתוב ולהלחין שירים לפני כשלוש שנים בערך, תמיד הייתה לי אהבה לכתיבה, בעצם מאז שאני ילדה אני כותבת, על כלום ועל הכל.

לנגן התחלתי עם קבלת הגיטרה הראשונה שלי לפני כשבע שנים...למעשה מה שהצית בי את הרצון הזה לכתוב ולהלחין היה שיר של אחותי, יום אחד היא השמיעה לי שיר שלה וכ"כ התרגשתי והתפעלתי מהכישרון שלה שכבר באותו יום החלטתי שאני רוצה לנסות גם, אז כתבתי כמה שירים ופשוט התאהבתי בזה. יש המון סוגים של שירים (רומנטיים, שירי מחאה, דאנס..) וכל שיר "נותן" משהו לשומע, במקרה שלי, אני כותבת שירים שבאים לתרגם תחושות, זעקות ומשאלות למילים ומנגינה. כמו כן, אני כותבת מתוך רצון לגעת במקומות נסתרים וחשוכים, חסרי מילים ולהאיר אותם, לתת להם מקום וכח. אני אוהבת מגוון של סגנונות מוסיקליים אבל הלהקות/ אומנים שיותר השפיעו עליי הם פינק פלויד, סיימון וגרפונקל, טרייסי צ'אפמן, אלאניס מוריסט ועוד רבים וטובים. השאיפות שלי הן כמובן להמשיך וליצור עוד ועוד שירים שיגיעו לכמה שיותר שומעים".


הסינגל הראשון של אתי - מתבשל בימים אלו...
_________________________________________________________
הסינגל הראשון של אתי - קישור לאתר "פטיפון" - לחצו כאן