אולפן הקלטות וסינגלים לרדיו

אביהו חן

אביהו, זמר ויוצר בתחילת דרכו המוסיקלית. כיום הוא חייל בחיל האויר אך דבר זה לא מפריע לו להמשיך לשיר וליצור וטוב שכך. אביהו הגיע אליי בראשונה עם טקסט שכתב ("תחייכי מחדש") וחיפש לחן מגובש. כבר באותו מפגש, הצלחנו לגבש לחן ברור ומתאים לטקסט שהביא וכך קרה גם בשיר השני "לבד". בימים אלו אנו עובדים על השיר השלישי במרץ רב בתקווה שהוא ייצא מוצלח כמו שיריו הקודמים.


אביהו מספר מעט על עצמו:
"שמי אביהו מרחובות זמר וכותב, כרגע אני חייל. מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי מוזיקה. גדלתי בבית על מוזיקה ים תיכונית של זמרים גדולים כמו צלילי הכרם, דקלון, זוהר ארגוב ואייל גולן. תמיד כתבתי שירים ואת האהבה לשירה גיליתי בגיל מאוחר יותר בתקופת התיכון. הופעתי במסיבת סיום והחלטתי שאני הולך על זה ועושה משהו עם הקול שלי ועם השירים שכתבתי. אני חושב שתמיד הבאתי פיסות מהנשמה שלי לשירים שלי, כל שורה מציינת הרגשה שעברה בי ועוררה בי את הצורך לכתוב. האהבה והתמיכה של הסובבים אותי נותנת לי הרבה מאוד כוח ואנרגיה להמשיך לשיר ולכתוב.


בגלל שאני חייל בשלב זה של חיי זה מעט בעייתי עבורי להתפרסם ולהפיץ את השירים שלי ולמעשה ללכת עם זה עד הסוף. למרות זאת, אני כותב ומפיק את שיריי. לשם כך אני נעזר במלחין מוכשר שהכרתי (ניר בכר). את השילוב של הנגיעה הים תיכונית ממני ואת הנגיעה הישראלית (רוק) ממנו תוכלו לשמוע בשירים שלי".

אביהו חן - "לבד" 3:59

אביהו חן - "כשאת לא כאן" 4:03