אולפן הקלטות וסינגלים לרדיו

גל ביטון - פנים

יוצר מוכשר מראשון לציון עם חומרים מאוד מיוחדים שמושפעים מכיוונים מוסיקליים שונים ומתקשרים עם להקות מחו"ל במיוחד מהתקופה המוצלחת של הרוק/ גראנג' מתחילת שנות ה-90. כאשר הכרתי את גל הבחנתי מיד בייחודיות שלו שבאה לידי ביטוי בכתיבה/ שירה ובעיקר בנגינה על הגיטרה, ההרמונית הלא סנדרטיות והדיסוננטיות מופיעות כמעט בכל שיריו ומאפיינות את כתיבתו יוצאת הדופן. היום אנו בשלבי עבודה על השיר השלישי באלבום אישי שעתיד לצאת בשנה הקרובה.

גל מספר על עצמו:
"השם הוא "פנים", הרכב של אדם אחד המורכב מנשמה, לב ושכל.
אני בן 22, התחלתי לעשות מוסיקה בערך מגיל 17 והמוסיקה שינתה את חיי. משהו בער בי והייתי חייב לבטא את עצמי באיזשהו אופן וכנראה שמצאתי נחמה בחבריי הטובים - הדף והעט. לקחתי שיעורים פרטיים ללימוד גיטרה ולמדתי עצמאית לנגן בפסנתר. עם הזמן, התחלתי להלחין את הטקסטים וגם לשיר. אני מאמין שמוסיקה מרפאת את הנפש והיא תמיד הייתה שם בשבילי, גם במצבים לא פשוטים בחיי ומאז אני הולך שבי אחריה.
ז'אנר: רוק לסוגיו השונים והמגוונים. קשה לקטלג את עצמך, אני מניח שהמוסיקה שאנחנו יוצרים היא השפעה של מה שאנחנו שומעים ואוהבים (במודע או לא במודע).

השפעות מוסיקליות
האמת שזה כל הזמן משתנה, בכל פעם מחדש אני מתאהב בלהקה חדשה או אמן חדש, אך הלהקות והאמנים שהשפיעו עליי והם חלק ממני: אביתר בנאי, אריק ברמן, Nirvana, Tool, Jeff Buckley, Steve Vai.  


על האלבום:
אני מאוד מתרגש ושמח שהגעתי לרגע שאני משתף את העולם ברגשות, המחשבות והצלילים שלי. היום אני סטודנט לסאונד והפקה ב"מיוזיק" בת"א ומהר מאוד הבנתי ש"העסק לא כל כך פשוט". הבנתי שאני צריך למצוא מישהו מקצועי ושעובד מהלב. חשוב שתהיה כימיה ואוירה טובה כשעושים תקליט,  ואני שמח שמצאתי את האיש למשימה (נירו'ס המפיקו'ס).
בכל מקרה, תמיד אמרתי לעצמי לא לוותר ולעבוד מהלב, ליהנות מהעשייה עצמה ומי יודע...
אולי מישהו יתחבר ויתרגש מהמוסיקה, כמו שאני התרגשתי ממוסיקה של אחרים".

פנים - "אדם קטן עולם גדול" 02:48

פנים - "הלב עובד" 03:35